Обмін запчастин в інтернет-магазині Zapchasti-Ravon.com.ua
Інтернет-магазин Zapchasti-Ravon.com.ua уважно стежить за дотриманням Законів України, включаючи питання взаємодії продавця - покупця в області здійснення повернення та обміну невідповідного товару.
Серед основних законів, що регулюють даний аспект, можна виділити ЗУ «Про захист прав споживачів» в редакції від 12.05.1991, а також усіма змінами і доповненнями, внесеними до нього.
Посилаючись на вказаний Закон Zapchasti-Ravon.com.ua визначає такі правила для повернення і обміну:
- Період повернення або обміну товару становить 14 календарних днів.
- Куплена продукція, яка підлягали обміну або поверненню не повинна встановлюватися на автомобіль.
- Продукція підлягає обміну або поверненню в тому випадку, коли на ній були виявлені сліди заводського браку або вона не підійшла до авто.
- Покупець вказує причину, по якій бажає виконати зазначені операції.
- Наявність заводський упаковки є обов'язковим фактором.
- Датчики і електроніка, які були підключені, поверненню і обміну не підлягають.
Виплата компенсації при поверненні запчастин проводиться не пізніше 6-10 днів з моменту доставки посилки з запчастиною на склад компанії - постачальника і виконання відповідної експертизи. Переказ грошових коштів проводиться за вказаними реквізитами.
На продану продукцію заводська гарантія не поширюється, оскільки комплектуючі автомобілів не є кінцевим продуктом, а являють собою лише частина загального пристрою авто.
Працездатність і термін експлуатації ряду деталей сильно залежить від поточного стану транспортного засобу, інших блоків і вузлів.
Також наш інтернет-магазин не бере на себе гарантійні зобов'язання, які відносять до питань заощадження товару при його транспортуванні.
Пам'ятайте, що за збереження вантажу з моменту оформлення відправки і до часу його отримання вами відповідальність несе виключно логістична компанія.
Настійно рекомендуємо проводити перевірку продукції до того, як буде поставлений підпис в накладній про отримання запчастин.
Дуже сподіваємося на ваше розуміння до встановлених нами правилам, які в повній мірі спираються на чинні закони України.
Дотримання простих рекомендацій дозволить вам уникнути зайвих витрат і виникнення неприємних ситуацій.
Ми докладемо максимум зусиль для того, щоб у вас не виникало необхідності в проведенні повернення або обміну. Для цього ознайомтеся з такими рекомендаціями:
- При оформленні замовлення звертайтесь за консультаціями до менеджерів, які допоможуть визначитися з вибором.
- Проводьте ретельну перевірку зазначених у замовленні даних - навіть помилка в одній цифрі, допущена при вказівці каталожного або артикульним номера запчастини, може послужити причиною втрати часу і грошей.
- Слід в обов'язковому порядку розпаковувати і оглядати комплектуючі при отриманні.
Це дозволить своєчасно виявити можливі пошкодження, отримані при транспортуванні, шлюб виробника, невідповідність деталі замовленої або навіть для вашого автомобіля.
Тільки наша і ваша уважність і дотримання простих порад дозволить налагодити взаємовигідне і довгострокове співробітництво.
Рішення гарантійних проблем
Всі претензії гарантійного плану розглядаються виключно з посиланням на Закон України «Про захист прав споживачів».
Щоб без проблем підтвердити виникнення гарантійного випадку (за умови установки деталі на авто), покупець повинен надати магазину певні документи і запчастина:
- Підтвердження проведення робіт в області дефектної запчастини від станції технічного обслуговування, наряд-замовлення.
- Акт рекламації від СТО щодо дефектної деталі.
- Виписка з єдиного реєстру або копія свідоцтва реєстрації ФОП СТО.
У разі отримання зазначених документів і запчастини, а також ретельного розгляду питання конкретного гарантійного випадку спеціальною експертизою, клієнт отримує право на компенсацію вартості або заміну деталі із заводським браком