Запчастини Равон Деу Джентра 1.5
Інтернет-магазин zapchasti - ravon.com.ua пропонує купити якісні запчастини на Ravon Gentra – оригінали і аналоги
Дебют Ravon Gentra відбувся в 2015 році, коли було налагоджено виробництво цього автомобіля на узбецькому заводі корпорації General Motors.
По суті, це усе той же Daewoo Gentra, випущений під новим ім'ям після заборони GM використання логотипу і назви Дэу.
Досвідчені автолюбителі без зусиль впізнають в цьому автомобілі реінкарнацію Chevrolet Lacetti.
Ніякі доопрацювання не проводилися, авто без рестайлинга просто почав випускатися під іншим ім'ям і на іншому заводі, що належить одній корпорації.
В цілому седан C- класу цілком відповідає сучасним вимогам до бюджетних автомобілів. Дизайн трохи застарілий, але досить привабливий.
Функціонал і технічні характеристики також задовольняють потреби власників, які знають, чого варто чекати від бюджетного авто.
Інтернет-магазин zapchasti - ravon.com.ua пропонує клієнтам увесь спектр запчастин для ремонту і технічного обслуговування автомобіля Ravon Gentra.
У зручному каталозі зібрані усі затребувані і необхідні комплектуючі, пошук яких не займе багато часу.
Відсутність посередників в нашій діяльності дозволяє забезпечити лояльний рівень цін на увесь асортимент, що дозволить автовласникам істотно заощадити на ремонті.
Вразливі місця Деу Джентра
Попри те, що виробництво було модернізоване, а контроль ведеться з боку GM, в Равон Джентра є певні вразливі місця, про яких власникам цього авто слід знати.
Якщо своєчасно не діагностувати поширені поломки і не усувати їх, то вірогідним буде утворення куди значніших проблем. Відповідно зросте і вартість ремонту.
Двигун і трансмісія
У двигуні можна зустріти відразу декілька серйозних недоліків. Передусім – низька динаміка, і з цим нічого не вийде зробити.
Також слід звертати увагу на клапанну кришку і прокладки. Зазвичай проблеми виникають в цьому місці ще до 50 тисяч км пробігу.
Краще міняти все вчасно, інакше почнеться теча і може залити маслом.
Власники стверджують, що частим явищем стає нагар на клапанах, які доведеться знімати і очищати. Інакше можна отримати капітальний ремонт двигуна Ravon Gentra, не наїздивши і 100 тисяч км.
Власникам авто слід дуже ретельно віднестися до якості палива, що заливається, і використовуваних мастильних матеріалів. Інакше можуть виникнути серйозні проблеми. Масляний фільтр краще міняти частіше, ніж вказано в регламенті.
На механічній КПП відзначаються проблеми між 1-2-3 передачами. Перемикання відбувається з деякою затримкою, але усунути неполадки неможливо, доведеться звикати. До автомата особливих претензій немає, хоча деякі ривки при перемиканні можуть відчуватися.
Ходова і управління
З ходовою частиною Равон Джентра також не все добре, хоча і серйозних проблем чекати не варто.
Як і у більшості автомобілів слід звертати особливу увагу на сайлентблоки і амортизатори, які в умовах поганого дорожнього покриття багато не ходять.
Проте в цілому підвіска цілком справляється зі своєю роботою.
Окремо слід зазначити слабкість рульової рейки, яку доведеться регулярно підтягувати. Проте заміна деталі зазвичай знадобиться вже після 100 тисяч км, що можна назвати непоганим показником для бюджетного транспортного кошту.
Кузов і електроніка
Якщо з товщиною металу на Ravon Gentra все цілком нормально, то якість лакофарбного покриття залишає бажати кращого.
Особливо дістається колісним аркам, порогам і нижній частині дверей – ділянки, на яких йде максимальна дія абразивних матеріалів при русі.
Подряпини і іржа з'являються на авто досить швидко, за декілька років, особливо без належного догляду.
Електрика працює стабільно, за винятком кондиціонера і клімат-контроля. Ці блоки довгожителями назвати не вийде.
Згорають швидко і відновлювати доводиться практично з нуля. У іншому особливих проблем не виникне, і можна не переживати за стан проводки.
Загальне враження
Равон Джентра має хоч і застарілий, але хороший дизайн. Двигуну бракує динаміки на розгоні, але для комфортної їзди по місту його характеристик цілком достатньо. Є деякі недоробки в коробці перемикання передач, але після деякого час експлуатації авто до них можна звикнути і не помічати.
Пластик салону скрипить і доведеться проводити підгонку або змиритися з цим. Проте місця в салоні досить, сидіти комфортно.
Сидіння регулюються, що дозволяє підібрати зручне положення. Відмінний представник бюджетного сегменту, ремонт якого завдяки вигідним пропозиціям нашого інтернет-магазину також не зажадає значних витрат.