Стук двигуна Шевроле Нексія, Равон Р3. Зазори між поршневими пальцями, бовтаються поршні

Силовий агрегат автомобіля-це досить складний пристрій, що створює характерний звук під час роботи.

У зв'язку з цим недосвідченому власнику, та й навіть досвідченому теж, буває дуже складно відразу визначити причину виниклих сторонніх звуків і шумів, що з'являються в процесі експлуатації автомашини.

У нашій статті ми розповімо про один випадок виявлення і усунення стуку, що з'явився під час роботи двигуна автомобільної моделі Равон Р3, Шевроле Нексія.

Равон Р3 Шевроле Нексия

  • Наше авто укомплектоване типом мотора B15D2 L2C корейського виробництва, об'ємом 1,5 літра.

 авто укомплектовано типом мотора B15D2 L2C корейского производства, объёмом 1,5литра.

  • Приблизно півтора роки тому в цьому двигуні почав з'являтися незрозумілий стукіт під час роботи.
    З цією метою були перевірені зазори клапанів, які виявилися всі в нормі.
    І після цього з приводу стуку, що з'явився, ніхто особливо не морочився.
    Але, ось за минулі півтора року стукіт значно посилився, хоча жор мастила не спостерігається.
    Немає проблем і з тягою двигуна або з його динамічними показниками.
    Тому було прийнято рішення тепер грунтовно розібратися з причиною цього стуку і по можливості усунути його.
    Після прослуховування силового агрегату Равон Р3 за допомогою стетоскопа було попередньо визначено, що стукіт виникає через підвищений зазор між пальцем поршня і верхньою втулкою його шатуна.
    Все це призводить до того, що палець поршневий в цій втулці трохи бовтається, що і створює стукіт під час роботи кривошипно-шатунного механізму.
    Мало того, в циліндрі двигуна починає бовтатися поршень, що також створює певний шум.
    Зазвичай в таких випадках ми міняємо запчастини на Шевроле Нексія (Равон 3) або віддаємо старі шатуни в ремонт.
    А під час ремонту в шатуні змінюється втулка на більш модернізовану або вдосконалену.
    Якщо подивитися уважно на таку втулку шатуна, то всередині її можна побачити канавку, виконану по всьому колу.

внутри её можно увидеть канавку, проделанную по всей окружности

  • Ця канавка виконує роль масляного каналу, по якому воно потрапляє практично на всю поверхню поршневого пальця і з усіх боків.
    Така конструкція забезпечить більш щадні умови роботи і тертя цих деталей.
    У заводській же втулці на Шевроле Нексія масло надходить до пальця тільки через наявний у верхній частині втулки отвір.
    В цьому випадку, якщо зазор між поверхнею пальця і втулки є, то масло може потрапити на всю поверхню пальця.
    В іншому ж випадку палець у втулці залишиться сухим.
    Однак, для того, щоб шатуни на всіх поршнях замінити, необхідно виконати дуже великий обсяг роботи.
    Сюди входить і демонтаж головки блоку циліндрів, зняття піддону, всього навісного обладнання і багато чого ще іншого.
    Але, іншого шляху немає, тому ми зняли всю проводку двигуна, від'єднали все навісне обладнання його, що знаходиться зверху і можна зняти в підкапотному відсіку Равон Р3.

сняли всю проводку двигателя, отсоединили всё навесное оборудование его, что находится сверху

  • Після цього переходимо вниз і будемо знімати все, що знаходиться знизу.
    І тільки потім знімаємо клапанну кришку мотора.

снимаем клапанную крышку мотора

  • Варто відзначити, що паралельно з проведенням заміни шатунів двигуна, ми збираємося ще й відрегулювати його клапана.
    Тому ми відразу заміряли зазори клапанів, що називається за фактом.

замерили зазоры клапанов, что называется по факту

  • Ні на одному з циліндрів допустима норма в 0,12 мм на впуску перевищена не була.
    Зате на випуску при нормі в 0,30 мм в шостому циліндрі зазор в клапані склав 0,32 мм.

на выпуске при норме в 0,30мм в шестом цилиндре зазор в клапане составил 0,32мм

  • Тому є необхідність в регулюванні зазорів клапанів на Шевроле Нексія.
    Незважаючи на те, що візуально двигун всередині виявився досить чистим, масло з нього зливалося брудне.
    При цьому в ньому були помічені сліди металевого пилу.
    Після того як злили повністю масло з мотора, демонтували масляний насос разом з передньою кришкою кожуха ланцюга ГРМ.

демонтировали масляный насос вместе с передней крышкой кожуха цепи ГРМ

  • Тому далі ми знімаємо сам ланцюг, а також черевики, натягувач ланцюга і заспокоювач.
    Потім знімаємо кришки распредвалів і самі распредвали, а також штовхачі.
    І після цього зможемо відкрутити і зняти з блоку циліндрів його головку.
    Після того, як зняли кришки распредвалів, відзначили, що шийки на цих валах знаходяться в хорошому стані.

шейки на распредвалах находятся в хорошем состоянии

  • В результаті нами демонтована головка блоку циліндрів (ГБЦ) двигуна Равон Р3.

демонтирована головка блока цилиндров двигателя

  • Тепер перевіряємо поршні в блоці і відчуваємо люфт.

проверяем поршни в блоке и ощущаем люфт

  • Тобто, бовтається у всіх площинах поршень четвертого циліндра. В інших циліндрах положення ще терпиме.
    Але, незважаючи на це ми будемо розбирати всю поршневу і робити виміри діаметрів поршнів і циліндрів силового агрегату.
    А також подивимося, що сталося з пальцем поршня.
    Витягнувши поршня, при огляді на спідницях ніяких видимих задирів виявлено нами не було.

при осмотре на юбках никаких видимых задиров обнаружено нами не было

  • Хіба що є незначна потертість.
    Що стосується вкладишів шатунних, то вони теж в хорошому стані і на їх поверхні видно тільки незначну потертість.

вкладыши шатунов тоже в хорошем состоянии

  • При перевірці кріплення шатунів на поршнях Шевроле Нексія відразу виявляється люфт на пальці.

сразу обнаруживается люфт на пальце поршня

  • Це і є причиною стуку при роботі двигуна.

Это и есть причиной стука при работе двигателя

  • Під час роботи мотора авто такий люфт і провокує появу сторонніх звуків.
    Отже, зробили ми замір поршнів і всі вони виявилися одного розміру, який склав в даному випадку 74,65 м.

произвели мы замер поршней и все они оказались одного размера

  • Знявши шатун з поршня четвертого циліндра, виявили, що в ньому дійсно є люфт пальця поршня.

в шатуне четвёртого цилиндра действительно есть люфт пальца поршня

  • Далі ми зробили замір діаметра спідниць всіх поршнів Равон Р3.

произвели замер диаметра юбок всех поршней

  • Виявилося, що незважаючи на зовнішню відсутність зносу, діаметр спідниць всіх поршнів менше номінального розміру на 0,04 мм.
    При вимірі діаметрів циліндрів з'ясувалося, що він скрізь збільшився тільки на 0,01 мм. При цьому еліпс-конус збільшився на 0,015 мм.
    А це означає, що зазор в блоці між стінкою циліндра і новим поршнем складе в середньому 0,03-0,04 мм.

зазор в блоке между стенкой цилиндра и новым поршнем составит в среднем 0,03-0,04мм

  • В результаті всі ці розміри цілком відповідають допустимим нормам, тому двигун такого Шевроле Нексія має ще достатній ресурс і може експлуатуватися ще довгий час.
    Розміри і стан шатунних шийок колінвала також відповідають допустимим розмірам.

Размеры и состояние шатунных шеек коленвала также соответствуют допустимым размерам

  • Та й самі вкладиші, ви пам'ятаєте, ще досить в хорошому стані. Тому претензій до колінвалу ніяких бути не може.
    Беручи все це до уваги, ми вирішили встановити нові поршні в цей двигун з шатунами, в яких будуть встановлені наші вдосконалені втулки.
    В результаті зібрали повністю поршневу групу двигуна Равон Р3.

собрали полностью поршневую группу двигателя

  • Тепер при перевірці поршні не гойдаються в циліндрах і ніякого люфту більше немає.

поршня не качаются в цилиндрах и никакого люфта больше нет

  • Монтажний зазор між поршнем і стінкою циліндра вийшов у нас 0,03 - 0,04 мм.
    Всі поршні, пальці і кільця поршневі були встановлені нові в оригінальному виконанні.
    Тому встановлюємо нову оригінальну прокладку головки блоку циліндрів.

устанавливаем новую оригинальную прокладку головки блока цилиндров

  • Потрібно відразу уточнити, що на даному автомобілі варто встановлювати тільки оригінальні прокладки на ГБЦ, оскільки аналогового виконання прокладки тут просто не підходять.
    Вони чи то відразу після установки починають пропускати масло або протікання з'являється після закінчення деякого часу.
    Після цього ставимо зверху головку блоку циліндрів і збираємо привід ГРМ Шевроле Нексія.

ставим сверху головку блока цилиндров и собираем привод ГРМ

выставили все впускные клапана с зазором 0,12, а выпускные – 0,3 соответственно

  • Далі встановлюємо на місце передню кришку кожуха приводу ГРМ разом з масляним насосом.
    При цьому встановлюємо нові ущільнювальні кільця.

устанавливаем новые уплотнительные кольца

  • Одне з цих кілець забезпечує щільність з'єднання сорочки охолодження двигуна з помпою водяною.
    А друге кільце-це герметичність масляного каналу.
    Тому при установці передньої кришки кожуха приводу ГРМ з маслонасосом бажано обидва ці кільця встановлювати новими.
    В результаті ми зібрали повністю мотор нашого Равон Р3, залили всі технічні рідини і приступаємо до першого запуску.

собрали полностью мотор нашего авто

  • Варто також відзначити, що силовий агрегат нашого автомобіля пройшов до цього 65,5 тис.кілометрів.

силовой агрегат нашего автомобиля прошёл до этого 65,5 тыс. километров

  • В результаті двигун Равон Р3 Шевроле Нексія успішно запустився, працює при цьому рівно і тихо.
    Ніяких сторонніх звуків тепер вже не чути.

Проте, прочитавши керівництво по ремонту Равон R3 CHEVROLET NEXIA 1.5, з фото і детальним описом роботи, можна заощадити на послугах СТО та виконати завдання самому в гаражних умовах. При необхідності можна в будь-який момент купити необхідні запчастини Равон R3 1.5, Шевроле Нексія в нашому магазині за лояльними цінами.

» Всі статті

Стук двигуна Шевроле Нексія, Равон Р3. Зазори між поршневими пальцями, бовтаються поршні
Каталог запчастей Равон R3 CHEVROLET NEXIA 1.5


Найпопулярніші запчастини

Захист випускного колектора Деу Джентра 1.5
Захист випускного колектора Деу Джентра 1.5
1187 грн

25182378-General Motors

Сайлентблок переднього важеля Матіз СH R2 Шевроле Спарк
Сайлентблок переднього важеля Матіз СH R2 Шевроле Спарк
52 грн

96380613-CH

Опора амортизатора заднього верхня R3 1.5, Шевроле Нексія
Опора амортизатора заднього верхня R3 1.5, Шевроле Нексія
375 грн

96456713-GM (Korea)

Напрямна ходу скла передня ліва Деу Джентра 1.5
Напрямна ходу скла передня ліва Деу Джентра 1.5
1179 грн

96548118-GM Узбекистан

Сальник клапана R2 Шевроле Спарк
Сальник клапана R2 Шевроле Спарк
71 грн

96830672-GM

Бачок гидроусилителя руля 09-/, GM R3 1.5, Шевроле Нексія
Бачок гидроусилителя руля 09-/, GM R3 1.5, Шевроле Нексія
779 грн

96808460-GENERAL MOTORS

Хром накладка на майданчик заднього бампера Деу Джентра 1.5
Хром накладка на майданчик заднього бампера Деу Джентра 1.5
583 грн

GRP923-GM Узбекистан

Прокладка поддона R4 Шевроле Кобальт 1.5
Прокладка поддона R4 Шевроле Кобальт 1.5
137 грн

90409693-PARTS-MALL

Сайлентблок рычага переднего задний Деу Джентра 1.5
Сайлентблок рычага переднего задний Деу Джентра 1.5
167 грн

96391856-Geun Young (Korea)

Амортизатор задній масло R3 1.5, Шевроле Нексія
Амортизатор задній масло R3 1.5, Шевроле Нексія
1449 грн

443399-KYB

Прокладка головки блоку циліндрів Деу Джентра 1.5
Прокладка головки блоку циліндрів Деу Джентра 1.5
983 грн

25192567-GM

Сайлентблок важеля переднього передній R3 1.5, Шевроле Нексія
Сайлентблок важеля переднього передній R3 1.5, Шевроле Нексія
179 грн

96535087-GM (Korea)

Ролик ГРМ 1.6, 1.6 основной R2 Шевроле Спарк
Ролик ГРМ 1.6, 1.6 основной R2 Шевроле Спарк
1325 грн

96350550-INA

Поршневой палец COBALT/SPARK R3 1.5, Шевроле Нексія
Поршневой палец COBALT/SPARK R3 1.5, Шевроле Нексія
168 грн

96830685-GM Uzbekistan

Ролик кондиционера R3 1.5, Шевроле Нексія
Ролик кондиционера R3 1.5, Шевроле Нексія
607 грн

96208428-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

Подшипник выжимной 0.8 R2 Шевроле Спарк
Подшипник выжимной 0.8 R2 Шевроле Спарк
336 грн

96564141-VALEO PHC

Колпак колеса r-15 Aveo R3 1.5, Шевроле Нексія
Колпак колеса r-15 Aveo R3 1.5, Шевроле Нексія
616 грн

42348351-GM Узбекистан

Кронштейн троса зчеплення R2 Шевроле Спарк
Кронштейн троса зчеплення R2 Шевроле Спарк
32 грн

96288166-GM

Механизм рулевой в сборе Cobalt R4 Шевроле Кобальт 1.5
Механизм рулевой в сборе Cobalt R4 Шевроле Кобальт 1.5
20135 грн

42505932-General Motors

Шків генератора R4 Шевроле Кобальт 1.5
Шків генератора R4 Шевроле Кобальт 1.5
1724 грн

13582939-GM Узбекистан

Фильтр топливный, инж Деу Джентра 1.5
Фильтр топливный, инж Деу Джентра 1.5
94 грн

96444649-AURORA

Направляющаяя підголівника R2 Шевроле Спарк
Направляющаяя підголівника R2 Шевроле Спарк
90 грн

95386839-General Motors

Трос гальма ручного лівий R3 1.5, Шевроле Нексія
Трос гальма ручного лівий R3 1.5, Шевроле Нексія
194 грн

96534870-OEM (Korea)

Зворотній зв'язок - Питання по запчастинах

 
Великий вибір запчастин
Розширений каталог оригінальної продукції і якісних аналогів
 
Гарантії
Повернемо гроші протягом 2 тижнів при дотриманні умов повернення
 
Зручні розцінки
Ціни на будь-який бюджет, регулярні акції та спеціальні пропозиції
 
Знижки по дисконту
Постійним покупцям даємо знижки за дисконтною системою
 
Доставка по Україні
Відправлення в будь-яке відділення Нової Пошти
 
Допомога онлайн
Онлайн-замовлення обробляються 24/7.
Дзвінки в будні з 9:00 до 18:00,
в вихідні 9:00 до 14:30.
.