Заміна шпильки ступиці Шевроле Кобальт, Равон Р4
Незалежно від діаметра колісного диска шпильки кріплення колеса можуть зношуватися на рівні запчастин Шевроле Кобальт і Равон Р4 для гальмівного механізму і підвіски. При кожній заміні колеса після проколу або монтажу нової покришки необхідно звертати увагу на стан різьби на шпильках і гайках, а при необхідності замінювати їх новими.
Коли міняти шпильки на ступиці Равон і Шевроле
Термін служби колісних шпильок на Равон Р4 і Шевроле Кобальт не регламентований. Проте стан запчастини на Шевроле Коблаьт потребує постійного контролю. Це стосується як цілості різьблення, так і геометричної форми шпильки.
Якщо шпилька виконана з м'якого матеріалу, різьблення швидко зітреться, а заміна буде необхідна вже через рік або два.
Найпоширеніші причини поломки шпильок на ступиці:
-
зрив, знос різьбової частини шпильки;
-
поломка шпильки, тріщина на тілі;
-
загин шпильки або будь-яке інше порушення геометричної цілісності.
До таких наслідків може призвести іржа на різьбі, слабка або занадто сильна затягування колісних гайок, загин шпильки внаслідок удару або інших механічних впливів.
Різьблення може бути також пошкоджене, якщо для закручування гайок використовувався потужний пневматичний гайковерт.
Відновлювати пошкоджену запчастину Шевроле Кобальт або Равон Р4 сенсу немає, як правило, для відновлення працездатності маточини необхідно купити нову деталь і виконати заміну по одній з технологій.
Як краще замінити колісну шпильку Равон Р4 і Шевроле Кобальт
Якщо під час огляду з'ясувалося, що шпильці необхідна заміна, можна піти одним з двох шляхів - замінити шпильку з демонтажем маточини, або на свій страх і ризик виконати заміну без зняття маточини.
Небезпека при проведенні робіт за другою схемою (без демонтажу маточини) полягає в тому, що під час вилучення шпильки по ній необхідно наносити удари, нехай і не сильні.
В результаті може постраждати ступичний підшипник, що спричинить за собою покупку додаткових запчастин Равон (Шевроле Кобальт) і в підсумку обійдеться куди дорожче.
Наприклад, на 2021 рік у інтернет-магазині Запчастини Равон ціна шпильки становить від 15 до 40 гривень в залежності від виробника, а за підшипник передньої маточини доведеться віддати від 500 гривень, оригінальний підшипник з каталожним номером GM 13592067 коштує 1900 гривень.
Тому є сенс подумати про те, як замінити шпильку з меншими втратами. Багато водіїв, які впевнені в якості підшипника маточини, вважають за краще заміну шпильки без зняття маточини. При цьому потрібно врахувати, що довжини шпильки не вистачає для демонтажу - вона буде впиратися в поворотний кулак.
Щоб швидко виконати заміну, необхідно чітко слідувати керівництву, а якщо шпилька міцно сидить в отворі і не піддається після декількох несильних ударів, краще все ж маточину зняти.
Керівництво по заміні шпильки без демонтажу маточини Равон і Шевроле
Для заміни шпильки нам буде необхідний молоток середніх розмірів, болгарка (для заміни без зняття маточини), гайка з різьбленням М12х1,5 і гайка як проставки більшого діаметра.
Для заміни шпильки, яка передбачає демонтаж маточини або заміну підшипника, необхідно мати 12-гранную головку на 32 мм з тонкою стінкою.
Нові запчастини Равон Р4 (Шевроле Кобальт) для заміни повинні мати такі параметри:
-
різьба М12 з кроком 1,5 мм;
-
довжина різьбової частини 45 мм;
-
довжина забивної частини 12 мм;
-
діаметр забивної частини (шліців) 14,6 мм.
Важливо пам'ятати, що при заміні шпильок з демонтажем маточини підшипник в обов'язковому порядку підлягає заміні.
При виконанні роботи без зняття маточини важливо не наносити сильних ударів по старим шпилькам, щоб не пошкодити підшипник маточини.
Робота виконується в наступному порядку:
-
Послаблюємо колісні гайки, піднімаємо автомобіль на домкраті і знімаємо переднє колесо.
-
За допомогою хрестоподібної викрутки відкручуємо гвинт фіксації гальмівного диска.
-
Відкручуємо два болти кріплення гальмівного супорта і напрямні.
-
Знімаємо гальмівні колодки, максимально втопивши поршень робочого гальмівного циліндра. При цьому контролюємо рівень гальмівної рідини в бачку, при необхідності відкачуємо рідина, але не осушуємо бачок, щоб не запустити в гальмівну систему повітря.
-
Знімаємо гальмівний диск, оцінюємо рівень його зносу. Якщо необхідна заміна диска, то вона виконується з обох сторін, при цьому змінюються і гальмівні колодки.
-
Відкрутивши три болти, знімаємо захисний кожух гальмівного механізму.
-
За допомогою болгарки і зачисного абразивного круга знімаємо близько 2 мм з поверхні поворотного кулака в місці, вказаному стрілкою.
-
Зрізаємо болгаркою сектор кола капелюшка шпильки.
-
Акуратно вибиваємо стару шпильку і виймаємо її з маточини за рахунок того, що з'явилось вільне місце на кулаці.
-
За допомогою болгарки знімаємо близько 2-3 мм сектора кола на капелюшку шпильки, щоб без проблем встановити її на місце.
-
Потрапляємо шліцами в відповідний отвір на ступиці.
-
Надягаємо на шпильку гайку з діаметром різьблення більше 12 мм, накручуємо на шпильку гайку з різьбленням М12х1,5 мм, тим самим запресовуючи шліци в маточину.
Таким чином змінюються всі пошкоджені шпильки на ступиці Шевроле Кобальт і Равон Р4. Збірка виконується у зворотному порядку, а колісні гайки затягуються із зусиллям не більше 120-130 Н∙м.
Змащувати колісні гайки не потрібно, оскільки це може привести до пошкодження різьблення шпильки або самої гайки, а також до зносу конусної частини на колісному диску.
Проте, прочитавши керівництво по ремонту Равон R4 CHEVROLET COBALT 1.5, з фото і детальним описом роботи, можна заощадити на послугах СТО та виконати завдання самому в гаражних умовах. При необхідності можна в будь-який момент купити необхідні запчастини Равон R4 Шевроле Кобальт 1.5 в нашому магазині за лояльними цінами.